Album de familie - familia Cozac

Stabilită cu ceva timp înainte (adică la Crăciunul din 2009), şedinţa foto a familiei Cozac ar fi trebuit să aibă loc tot de Crăciun, în 2010. Însă, pentru că îşi doreau să participe şi mătuşica Cristina, am amânat un pic întâlnirea. Şi s-a dovedit că şi vremea a ţinut cu noi, pentru că, după o lungă perioadă de frig şi zăpadă, am avut parte pe la jumătatea lunii ianuarie de o vreme superbă: însorită şi caldă. Este evident că şi stările noastre de spirit au fost în ton cu vremea, iar şedinţa foto a fost mai mult decât ne-am propus iniţial, a fost o excursie în care toată lumea s-a simţit foarte bine, în care toată lumea a fost veselă.
Când am tras linie, iarăşi am fost de aceeaşi părere: că ne place peisajul din fotografii. :) Vă invit să le vedeţi şi poate chiar să ne lăsaţi, mie şi protagoniştilor, impresiile dumneavostră.

CLICK PE IMAGINI PENTRU A LE MĂRI!;


0 comentarii

Lăsaţi un comentariu

Aici puteţi lăsa un comentariu despre ce aţi văzut pe site sau puteţi face o sugestie pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor. În ambele cazuri, vă mulţumesc! :)